Määhän tossa viimeksi harmittelin, että me koirat ei saada aina (tai koskaan) syödä sitä mitä halutaan ja sillon kuin halutaan ja niin paljon kuin halutaan. Tämähän on siinä mielessä ihan totta, että esimerkiks nakkeja ei saa koskaan syödä niin paljon kuin jaksais eikä juustoakaan. Arvatkaapa, onko emännän Bosse pulleammaksi -projeki siis tuottanut tulosta! No ei ole! Ei ole tullut riittävästi ravintoa meikäläiselle, sillä olin viime ihmisvaakapunnituksessa laihtunut! Taannoin painoin jopa huikeat 6,0 kiloa, mutta nyt olin kuihtunut olemattomiin mittoihin: 5,7 kiloon.

Emäntä on ihmeissään, koska määhän saan syödä ruokaa  melkeen niin paljon kuin huvittais. Usein kupin pohjalle jääkin vähän, kun ei vaan jaksa enempää. Mä itse epäilen, että mun laihtuminen johtuu siitä, että erehdyin yhtenä päivänä syömään porkkanaa. Eihän sellanen nyt tälläselle lihansyöjälle sovi, ja on varmasti heti vaikuttanut negatiivisesti mun painonkehitykseen. Toisaalta mä oon niin kova urheilemaan, etteihän mussa nyt läski pysy.

Tyylinäytteitä vähäkarvaisesta urheilija-Bossesta agiharkoissa. Emäntä on kajonnut karvoihini - valitettavasti.
1855261.jpg

1855257.jpg

Terkuin, Bosse