Meikäläinen on lähes koko elämänsä vetänyt nappia. Siis kuivaa nappulaa aamusta iltaan. No on siihen onnkesi lisätty höysteeksi tälläiselle petoeläimelle sopivaa raakaa lihaa kuten jauhelihaa ja muuta lihasta. Ja con huliota elikkäs öljyä myös.

Nyt toi emäntä on alkanut tekemään erinäisiä ravintokokeiluja ja koekaniinina olen tietysti minä. Aluksi se tarjoili mulle lactobasillicusadofilius-piimää, mikä oli yllättävän makoisaa. Tänään taas söin mm. kanan siiven ja voin kertoa, että se broileri ei enää lennä. Niin hyvin muhun uppos sen kotkottajan lentovärkit. Sain myös maistella jonkun minkälie elukan mitälie luuta ja hyvää oli sekin.

Onhan se selvää, ettei mun kaltaiselle villipedolle mitään ruohoa syötetä. Kattokaas nyt tuotakin kuvaa, kun olen ihan raakalaisen näköinen. Ja nuo hampaat ei todellakaan ole tehty perunamuusin mussuttamiseen (vaikka sekin on kieltämättä hyvää):

Tähän asti emännän ravintokokeilut siis toimii hyvin. Liha miehen tiellä pitää. Näin se on.

Terkuin, Lihaisa Bosse