Viime aikoina ei ole oikeen tapahtunut mitään jänskää, joten mun täytyy kertoilla vanhoista asioista. Mun kaverit, Anski ja Janski, toi mulle jokin aika sitten tupaantuliaislahjaksi sen uuden kaverin. Kiraffi onkin ollut mun paras kaveri siitä lähtien. Tässä muutama kuva meidän tapaamisesta.

Tässä ekassa kuvassa me vielä tällä tavalla kainosti tutustutaan toisiimme:

552572.jpg

Tässä ollaan jo hieman lähennytty. Odotan jo kieli pitkällä, että pääsisin maistamaan.

552580.jpg

Ja tässä ei sitten yhtään enää kainostella:

552583.jpg

Anski ja Janski kävi meillä myös eilen. Olin aivan innoissani, kun ajattelin, että taas niillä on jotakin kivaa minulle. Kävin vähän haistelemassa Anskin laukkuakin, josko siellä olisi ollut jotakin. Mutta tällä kertaa jäin ilman lahjuksia...

Mukavaa vappua kaikille!

Bustus