Tässä lupaamani kuvakollaasi meikäläisen elämästä. Tällaista minä puuhastelen kotona ollessani.

Ruokapöytä on ainut paikka kotona, mistä näen pihalle. Tapaankin seisoskella tässä aitiopaikalla katselemassa maailman menoa ja pitämässä kirjaa naapurin koirien tulemisista ja menemisistä:

602066.jpg

Emäntä aina joskus huijaa minua, ja sanoo, että tv-tason alla on nakkeja. Täytyyhän minun tietenkin aina varmistaa, onko niitä. Huhuu, onko siellä nakkeja?  

602069.jpg

Höh, ei siellä taaskaan mitään ollut....

602068.jpg

Parvekkeelle ilmestyi torstaina valtavasti kukkasia ja jonkinsortin puu. Ajattelin, että tämäpä kätevää, nyt voin aamulla käydä nostamassa koipea puun juurella, ja mennä takaisin nukkumaan. Emäntä kuitenkin huomautti, että kukkaset eivät ole siihen tarkoitukseen. Jaa, mihinkä sitten? Huomasin, että osa kukista kelpaa myös ravinnoksi (paremman puutteessa). Esimerkiksi lobeliat maistuvat ihan hyvältä. Emäntä ei oikein innostunut tuosta kukkien syömisestäkään...

Tässä istuskelen aamulla tokkurassa puskien juurella:

602072.jpg

Kyllä siellä kelpaa päikkäritkin ottaa:

602074.jpg

Mieluiten kuitenkin makoilen sängyssä:

602087.jpg

602078.jpg

Mutta kaikista parasta on kuitenkin saunominen! Huomatkaa, minulla pitää olla oma alusta, sillä en minä nyt millään märillä lauteilla makoile! Ja jos saan valita, niin saunon mielummin mies- kuin naisseurassa. Tässä tosin makoilen itsekseni.

602094.jpg

Saunan jälkeen maistuu vesi:

602076.jpg

Eikös olekin oikein kunnon koiran elämää!

Terkuin, Bosse