Kaikki parsonit ovat kuulemma olleet agilityleirillä viikonloppuna. No minä en sellaisella leirillä ollut, mutta oli minulla silti kiva viikonloppu. Meillä nimittäin oli vierailijoita: emännän sisko sekä Maitonaama!

Maitonaaman nassu oli edelleen maidossa vaan. Se pieni otus juo varmasti litran maitoa päivässä. Meininki oli muutenkin aikalailla sama. Minä olisin niitä maitoja vähän lipsutellut sen naamasta, mutta ei se oikein vieläkään tykännyt.

Se on nykyään aika vikkelä epeli, se Maitonaama. Koko ajan sillä on kova kiire jonnekin. Minä välillä yritin pitää sen jalkoja suussa (lue purin/näykin, oikolukijan huom.) , että ne olisivat edes hetken pysyneet paikallaan. Emäntä ei oikein tykännyt, vaikka minä vain ihan nätisti niitä jalkoja pitelin...

Tässä kuvassa me kuitenkin makoillaan ihan sivistyneesti, ja ollaan kavereita. Huomatkaa tuo lapio: sillä se yritti aina välillä huitoa minua pois.

616367.jpg

P.S. Emäntä halusi vielä lisätä, että minähän näytän melkein isolta tuossa pienen kaksijalkaisen vieressä. En kyllä ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Minähän olen ISO!

Terveisin, Bosse