Mehän ollaan oltu monen viikon agiliitotauolla sen meikäläisen röhinän ja köhinän vuoksi. Ei me oikeastaan vieläkään varsinaisesti tiedetä, mikä mulla oli, mutta haettiin eläinräätäliltä sitten lopulta se nenäpunkkilääke. Se räätäli on ihan tuossa meidän lähellä, ja kävellään siitä joka päivä ohi. Olen AINA halunnut mennä sinne, kun sinne on aina menossa muitakin koiria. Olikin tosi iloinen juttu, kun sitten vihdoinkin pääsin sinne. Olin ihan innosta piukeena, kun mentiin sisään ja pussailin mun räätäliäkin minkä kerkesin. Emäntä oli kovasti tyytyväinen. En ole kuulemma koskaan aiemmin ollut noin iloinen ja onnellinen eläinlääkärillä käynnistä.

Räätäli laittoi mun niskaan sellaista lääkettä (Stronghold) ja täytyy kyllä sanoa, että siitä tuli vähän kummallinen olo. Pyörin ja hyörin koko yön, enkä oikein tiennyt miten päin olisin nukkunut. Mutta seuraavana päivänä oli jo ihan tavallinen olo.

No mitäpä sitä ei kärsisi, että pääsee taas agilityyn. Oltiinkin sitten eilen harkoissa, ja kyllä oli kivaa. Tehtiin tosi pitkää rataa, jossa emäntä hieman kämmäili, kun ei se raukka muista, miten se rata menee. Mää menin tosi hienosti. Ja kovaa. Sitten harjoiteltiin keinua, eikä haittaa yhtään vaikka kolisee ja paukkuu.

Terkuin, Bosse