Viime päivät ovat edelleenkin kuluneet lepäillessä. En ole yhtään saanut seurustella muiden koirien kanssa, mikä on aika tylsää. Sairasteluhan alkoi jo viime viikolla ns. reverse sneezing -oireilla. Seuraavana päivänä oli myös yskää, mutta sitä ei oikeastaan ole ollut enää sen jälkeen. Nyt minusta vaan kuuluu aina satunnaisesti sellaista "röhinää". Niin kuin nenä olisi vähän tukossa. Emäntä ei kuitenkaan ole vienyt minua lääkäriin, kun minulla ei ole ollut kuumetta ja olen muutenkin niin pirteä ja ruokakin maistuu.

1030108.jpg

Niitä nenäpunkkejakin pohdittiin, mutta nenäpunkkipotilailla tuo reverse sneezing ilmeisesti vain jatkuu. Nenäasukkejahan on vaikea todeta, joten lääkäreillä on vain tapana antaa lääkkeet varmuuden vuoksi. Ehkäpä mekin ne lopulta haetaan, mutta emäntä on kyllä vähän sitä mieltä, että mahdollisimman vähän kaikkia ylimääräisiä lääkkeitä ja kemikaaleja.

1030123.jpg

Isäntä muuten löysi minun vasemmasta kinkusta murinapisteen. Kun rapsuttaa minua siitä vasemmalta mustan pilkun päältä, niin se tuntuu niin ihanan mukavalta, että korvat menee takaviistoon ja täytyy oikein murahdella. Seisoa jäpitän tiukasti paikallani ja nauuuutin.


Terkuin, Bustus