Nukkuminen on mun lempipuuhaa heti agilityn jälkeen. Mähän en missään lattialla nuku, vaan nukun tietysti mun omassa king size -sängyssä. Valitettavasti mä joudun jakamaan mun sängyn emännän ja isännän kanssa, ja ne kyllä vie vähän turhan paljon tilaa. Emännällä on myös tapana rohmuta hirveästi peittoa, ja mun pitää välillä öisin alkaa ruopsuttamaan sitä käsivarresta, että "hei mäkin haluun peiton alle". Emäntä myös aina välillä yrittää työntää mua jalkopäähän ja sanoo, että koirien paikka on siellä. En mä nyt siellä haisevien varpaiden kanssa nuku, vaan hiippailen aina takaisin, ja aamulla herään pää tyynyllä.

Isäntä ei aamulla meinaa herätä ollenkaan sen herätyskelloon, vaikka se pitää ihan hirveää ääntä. Se kello vaan piip piip piip piip piippaa siinä ja isäntä ei korvaansa lotkauta. Mun unet tietysti tästä kovasti häiriintyy ja olenkin joskus auttanut isäntää heräämään. Menen siihen kellon viereen ja alan ulvomaan. Isäntä herää heti. Ostaisiko joku sille joululahjaksi kellon, jossa piippauksen sijaa olisi ulvontaa?

Terkuin, Bosse