Mä olen niin kultturelli parssoni, että olen käynyt tälläkin viikolla jo kaksi kertaa taidenäyttelyssä! Meidän lähimetsässä, alias punkkimetsässä, on joka syksy sellainen ulkoilmataidenäyttely ja näin kauniina syyspäivinä siellä tulee vierailtua harvase päivä.

Tässä taidenäyttelyn antia (tai sitten joku on unohtanut pyykit narulle):
1935987.jpg

1935990.jpg
Vaikka mä olenkin tällainen täydellinen luojan luoma taideteos jo itsessäni, niin kiinnittäkää kuvissa siis huomio noihin mun takana oleviin juttuihin. Ne on niitä taiteilijoiden tekemiä taideteoksia.

Emäntä ei ollut ihan sataprosenttisen varma oliko nämä taiteilijoiden taideteokset hienompia kuin luonnon oma taide. Päättäkee itse:
1936004.jpg

Sen mielestä jopa tällainen punainen puuseinä on kaunis, joten sen taiteellisesta silmästä ei voi olla kovin varma. Onneksi kuvassa olen myös minä, ettei ole mennyt vilmi ihan hukkaan:
1936007.jpg

Terveisin, Bosse - Masterpiece