Nyt on kuulkaas aivan valtava raivotautiepidemia liikkeellä! Justiinsa kävin lukemassa tuolta Maiçan plokista, että Pöhlö oli saanut siellä ihan tolkuttoman raivotautikohtauksen täysin ilman mitään ennakkovaroitusta tai syytä. No tuo maselli sai eilen illalla ihan samanlaisen raivokohtauksen - ja  jälleen kerran ilman mitään syytä.

Mää olin aivan kaikessa rauhassa raivoamassa ja räksyttämässä eräälle erittäin suurelle koiralle, kun tuo mamselli sai sen tolkuttoman kohtauksen. Eka se huuteli kaikenlaista, tyyliin "NYT HETI TÄNNE", mutta en mää nyt siitä viitsinyt välittää. Munhan oli räyhättävä sille amatsonnille, kun amatsonni räyhäsi minulle. Sitten mamselli yritti napata minua kiinni, mutta mää väistelin hienosti sen yritykset ja jatkoin hyökkäystäni. Sitten se nykäisi mut hännästä pois ja otti mua niskasta kiinni ja karjui mulle kurkku suorana. Se oli ihan vauhko ja mielipuolinen, mitkä ovatkin raivotaudin ensimmäiset oireet. Koko kotimatkan se murjotti ja vielä kotonakin se aivan kihisi. Yritin heilutella sille häntää, että se kohtaus menisi ohi, mutta se ei edes vilkaissut mua. Taitaa kuulua tuohon raivotautiin jotain näkökyvyn menettämistäkin. Sänkyyn ei myöskään ollut asiaa, vaan heti se alkoi karjumaan, että alas sängystä.

Kannattaa siis käydä rokottamassa narun päässä roikkujat tämän kavalan taudin varalta!

Terkuin, Bosse