Mähän olen jo kauan sitten kunnostautunut tuolla elokuvapuolella, kun siellä kaivattiin meikäläisen kaltaista mieskomeutta. No nyt meikäläinen on huomattu tuolla mallimaailmassakin ja minä olen päässyt taiteilijan mannekiiniksi. Tai oikeammin, mun kuva on ollut mallina erään kuuluisan taiteiljan, Lotta Leinosen,  työssä. Tämä taiteilja oli kuitenkin niin viisas, ettei tehnyt taideteoksestaan ihan täsmälleen samanlaista kuin alkuperäinen taideteos, siis minä, olen. Tämä siitä syystä, että muutenhan kaikki tunnistaisivat minut, enkä saisi enää koskaan kävellä kadulla rauhassa. Kaiken maailman tytöt juoksisivat perässä ja kuiskuttelisivat, että onko tuo SE malli. Kyllä tätä komeutta kelpa katsella:

Tämä taideteos oli taannoin myös arpajaispalkintona eräässä pienille valkoisille koirille suunnatussa näyttelyssä. Kenenkähän olohuoneeseen minä olen päässyt paraatipaikalle? Ketä arpaonni on suosinut?

Terkuin, Malli-Bosse