Tänään päivä alkoi huipusti. Ihminen tuli aikaisin kotiin ja lähdettiin heti tuonne hankiin kirmaamaan. Oli hiano päivä, sopivasti lunta ja vähän miinuksen puolella. Mä sain kirmailla vapaana ja vedinkin rallia pitkin hankia korvat luimussa. Suuntakin oli mieluinen, sillä hokasin hyvin nopeasti, että koirapuistoon ollaan menossa.

Vähän aikaa ehdin siellä koirapuistossa nuuskutella ja juoksennella, kun kaksijalkainen lähti kiikuttamaan mua kauheeta vauhtia kotiin, ja toisteli, et "Bossella on pipi". Eläinlääkärireissuhan siitä tuli, mut ei mua haitannut, kun mä tykkään kovasti käydä siellä.

Lääkärissä nopeasti totesivat, että "kannuskynsi on poistettava". Kohta tuli piikkiä persuksiin ja sitten alkoi nukuttaa. Mun ollessa tiedottomassa tilassa (lisänukutuslääkkeen jälkeen) oli lääkäri keksinyt, että poistetaan vähän hammaskiveäkin, kun kerta koira on unten mailla. Heräsin sitten hetken päästä hohtavilla leegoilla varustettuna. Onneksi sentään pysyivät erossa kulkusista!

Nyt mua väsyttää ihan kaameesti ja ajattelin nyt vain goijailla tämän illan töppönen jalassa.

Terkuin, Topilas